torstai 30. toukokuuta 2013

Kaksi päivää ja yötä



Haikuja menneestä, kun Maijja kävi täällä.
Muutama viikko sitten, silloin kun lehtiä ei vielä ollut, tuskin silmujakaan.




Maijja opiskeli täällä luokanopettajaksi.
Minä tein saman toisessa kaupungissa. Samalla luin hänen elämästään Heitteillä.
Tavattiin siellä, missä minä asuin, ja sitten monta kertaa missä milloinkin.

Nyt minä asun täällä ja Maijja siellä, missä minun juureni ovat.
Mennään samat paikat eri järjestyksessä.

(Paitsi, että enhän minä oikeastaan enää asu täällä,
koska vein eilen muuttokuorman pois.)
 



Täällä voi nähdä yhdellä silmäyksellä Suomen kauneimmat talot.
 



Mentiin Tepikalle ryystämään kahvia.
Silloin satoi. Nyt paistaa aurinko.
Paistanut jo kolmatta viikkoa.




Maijja veikkasi niin, että kohta on kesä.
Minä veikkasin, että Kihin Hiski juoksee ensimmäisenä maaliin.
Vai oliko se Isla J Brave?

Kirjoitan tätä blogia vielä huomenna ja ylihuomenna.
Sitten teen jotain muuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti